2015-08-18

ROK SZKOLNY 2O14

                  Cześć wam ! W dzisiejszym poście  chciałabym wam opowiedzieć o różnych zabawnych upokarzających sytuacjach .
W sumie planowałam go napisać na samym początku wakacji ale jestem osobą , którą zostawia wszystko na ostatnią chwilą :)  No to zaczynamy!




SZAMBONUREK  -  przezwisko to zaczęło się na angielskim , gdy blisko szkoły podjechał bus związany z szabonurkiem  . (dokładnie nie wiem jak ten bus się nazywa ) . A ja głupia i ciekawa co za oknem wstałam z krzesła na lekcji , wszyscy się na mnie spojrzeli , oraz na okno gdzie podjechał bus związanym z  czymś hydraulicznym . No i właśnie dokładnie w tej chwili pan powiedział - przyjechali twoi koledzy z pracy pewnie :)) I ktoś krzykną szambonurek , tą ksywa nosiłam dwa ms  :DD  Powiem wam , że nie było fajnie :D




W-F - Więc była to taka lekcja zapoznawcza , gdzie wybraliśmy się z nowym panem od w-f na spacer :)  I gdy przechodziliśmy koło jeziora , ja jak zawsze musiałam coś  głupiego zrobić , mianowicie poślizgnęłam się na śliskiej  . pagórkowatej powierzchni i tym sposobem moje  kolano zanurzyło się  w wodzie wszyscy zaczęli się śmiać , i traktowali to za śmieszną sytuacje ale oni nie musieli chodzić z brudnym , mokrym kolanem cały spacer :))


SZYDEŁKO -  Pamiętacie ten trend na gumeczki Loom Bands  ?  Mi się kojarzy z śmieszną sytuacją , która wydarzyła się na lekcji. Więc tak w zestawie gumeczek , zawsze było jedno lub  dwa szydełka . I wspaniała Mela wymyśliła wyrzutnie , otóż wystrzeliwała szydełka za pomocą gumeczek , na lekcji gdy jeszcze nauczyciela nie było. I właśnie tamtego dnia Meli szydełko wystrzeliło i znikło szukałam je do tego czasu aż do klasy przyszedł nauczyciel . Jak zawsze wszedł , usiadł na swoje krzesło i wtedy coś się stało . Już wiedziałam gdzie jest moje szydełko :))) Nauczyciel wstał w ręku trzymając szydełko :D Już wiedziałam gdzie ono było :D


BUTELKA -  Chyba wszyscy wiedzą na czym polega butelka .  I mela chętna i gotowa do wyzywań , wzięła udział na lekcji w butelkę . Gdy zapytali się jej prawda czy wyzwanie. Jak już  pisałam powyżej wybrała wyzwanie! yeah :D   Wyzwanie było , przejście  po klasie po psiemu na matmie.
Wstałam , wyszłam z ławki i zrobiłam pozycje psa i tym sposobem doszłam do tablicy . Gdzie pani patrzała na mnie bardzo , bardzo dziwnie :d to było bardzo dziwne uczucie wracając do klasy z dodatkowym minusem :D


                                                                                Od firmy  Dresslink
                                                                                Spodenki   KLIK
                                                                                Koszula - Pink Forever

                                    Podaj cenę spodenek w komentarzu a ukażesz się w kolejnym poście !

 Chcecie kolejny post z tej serii ? 

24 komentarze:

  1. Każdy z nas ma w swoim życiu takie momenty że czujemy się przez naszą (że tak powiem "ciapowatość") gorsi. Jednak jeżeli ja bym miała za zadanie opowiedzieć różne historie z życia gdzie wyszłam za małą glamaję to raczej bym nie dała rady bo na prawdę wiele z nich zapominam. Mam coś takiego w sobie że zapominam te sytuacje gdzie się upokorzyłam i nie zwracam uwagi na zdanie innych mimo że takich sytuacji miałam dużo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. $5.30 :)
    Też miałam kilka nieprzyjemnych, dla mnie, historii szkolnych. Dla mnie bardzo nieprzyjemnych, a za to dla klasy bardzo zabawnych... No cóż.. Z kogoś trzeba się czasem pośmiać xd :D

    Pozdrawiam,
    Marriss
    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha,mialas smieszna ksywke :)
    A co do butelki.. Beda fajne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, niezłe miałaś przygody :) Ja zawsze byłam cykorem, więc wybierałam prawdę a nie wyzwanie ;) Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście hehe :) Oczywiście poklikałam :)

      Usuń
  5. Też jestem osobą, która wszystko zostawia wszystko na ostatnią chwilę hahaha ;>
    śliczne zdjęcia!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma w życiu jakieś upokarzające sytuację. Ja zazwyczaj jak coś zrobię to się sama z siebie śmieję. :D
    Niezłą miałaś ksywkę! :D
    Świetnie wyglądasz! Kliknęłam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. These shorts are totaly stylish!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna stylizacja! Poklikałam, poklikaj też u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis i zabawne wpisy :D
    http://pamellee.blogspot.com/
    Obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. US$ 5.30
    Śmieszne i zarazem przykre historie, obyś miała dużo szczęścia w życiu :)

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy przeżyłaś. Ja jakieś dwa lata temu miałam sytuację podobną do tej twojej z jeziorem. ;)
    Pozdrawiam, świetny post!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  12. Hhahaha
    Fajny post :)
    zapraszam do mnie: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/08/back-to-school-outfit-ideas.html
    Będę bardzo wdzięczna za komentarze.
    OBSERWACJA ZA OBSERWACJE? JA JUŻ OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja strasznie nie lubiłam chodzić do szkoły.. ciesze się, że teraz studia :)
    w szkole wiele dziwnych i śmiesznych sytuacji sie zdarza :))

    może wzajemna obserwacja??
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, masz fajnego bloga :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to widzę, że nie mam jako jedyna takich śmiesznych historii ^^
    Ja też zazwyczaj robię coś głupiego :o

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo posytiwny post! Przeczytałam wszystko i śmialam się z każdego momentu :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdj :3
    zapraszam http://othercolorsoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie jest tak czasami powspominać ;), widzę, że masz co opowiadać :).
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. haha zabawne sytuacje ;) Może czasem trochę nie miłe, ale na szczęście nie takie straszne ! :D Przynajmniej jest co wspominać ;)
    Zapraszam cię na mój blog.Miło było by gdybyś zajrzała :)
    http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post. Miniony rok szkolny był świetny.. :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)