2015-08-14

METAMORFOZA BLOGA

Witajcie Kochani! Na samym początku wypadałoby przeprosić za nagły brak bloga na  blogosferze. Jednak przez ten czas , ciężko pracowałam nad desingiem bloga i powiem wam szczerze , że całkiem fajnie mi wyszło :) . Nad wyglądem bloga spędziłam sporo czasu ,  ale nie uważam go za stracony , gdyż w końcu mam wymarzony desing :) Z 5 miesięcy temu , na blogu napisałam post pt.Marzenia''.

Jedno z  marzeń w poście była  popularność bloga , jednak osiągnę  to dopiero swoją systematycznością i ciężką pracą . Chciałabym wam teraz przedstawić , moje nowe zmiany związane z metamorfozą bloga .  Także zaczynamy :


Powstanie grafiku postów - czyli co tydzień , na blogu ukazywać się będą 2 notatki . Jedna
tematyczna , druga zaś lifestylowa .

Większa aktywność  - odpisywanie na e-maile , odpisywanie na komentarze, większa aktywności na ask'u Mela ask

Stworzenie widza  Miesiąca - Co miesiąc będę dodawać widza miesiąca czyli w skrócie za promowanie  i przedstawienie  bloga najaktywniejszej osoby na blogu  np. Widz Lipca .
Przedstawiać go będę w poście oraz w zakładce ,, Widz miesiąca'' .  Widzem miesiąca może zostać   każdy bloger spełniający obowiązki w zakładce ,,Widz miesiąca'' Zapraszam :)

Stworzenie Ulubieńców miesiąca - dodawanie moich miesięcznych ulubieńców w kategorii : Słodycze , Film , Książki , Kosmetyki :))


Myślę , że spodobają wam się te zmiany. A zwłaszcza Widz Miesiąca :) Jeżeli , macie jakieś pomysły śmiało pisać w komentarzach a na pewno je zrealizować :)

Łapcie Zdjęcia z Rowów 
Podoba ci się nowy desing  i Zmiany na blogu ??




22 komentarze:

  1. bardzo ładnie tu teraz u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektu swojej pracy! ;) Ja osobiście nie potrafię sama robić sobie wyglądu ;/
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Widz Miesiąca" mi jakoś nie pasuje, chodzi o nazwę. Według mnie bardziej pasowałoby "Czytelnik Miesiąca", ale to też może być. :) A wygląd bloga jest jednym słowem cudny! Zakochałam się w nim. <3

    http://zuzgga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu , ale mi właśnie się to bardzo spodobało heheh :)
      Bardzo , dziękuję miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  4. You look stunning! I am in love with your sunnies

    xoxo
    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym widzem miesiąca to bardzo fajny pomysł. Nowy design też jest super. :)

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany bardzo pozytywne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jak zmieniam wygląd bloga to spędzam nad tym sporo czasu ;)
    Piękny masz design ;*
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tu ślicznie! Świetne zmiany :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły. Życzę dużo energii na ich realizację :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zdjęcia są naprawde cudne <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wygląd bloga :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna metamorfoza bloga:)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog wygląda cudownie:) Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne:) +może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba nowy design bloga :)
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)
    skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się nowy desing! Piszesz bardzo ciekawe posty oby tak dalej! Zapraszam do mnie http://catworld13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny design!


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w realizowaniu planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł z tym "widzem miesiąca" :D
    A co do designu..
    Jest przepiękny! <3

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)