2015-07-19

STO LAT~!

                                 Hej wam , i w końcu nadszedł ten czas!
Roczek już minął za nami , aż trudno mi uwierzyć ten czas naprawdę szybko zleciał . Bardzo dziękuje za ten mile spędzony rok na blogosferze . Wiem zaniedbałam tego bloga , ale postanawiam wziąć się w garść  i postanowić nowe zasady. Uwielbiam pisać jak to ja będę na tym blogu miała co 2 ,3 dni posty a z realizowaniem u mnie jest trudno uwielbiam marzyć , nie spełniać .
18 lipca 2014 roku zasiadłam do laptopa i postanowiłam założyć bloga . Przez 13 lat w moim życiu założyłam 5 blogi w tym ten . Pierwszy blog był oczywiście o mojej fobii , czyli o moich pieskach na stronie blog.pl  gdzie utworzyłam 2 następne mianowicie o  moim przyszłym chomiku gdzie opisywałam jak będę się nim zajmować , zakończyłam bloga bo 2 ms z racji tego , że nie dostałam chomika :D  3 był o mojej papużce falistej  , zakończył się kiedy umarła , 4 do dzisiaj mam o moim życiu . Piąty okazał się najlepszy i mam nadzieję ,że tak będzie długo :*
Z tej okazji zrobiłam filmik , który obrabiałam z 4 h i tak nie wyszedł najlepiej , upiekłam babkę z zakalcem i topiłam moje buty w bagnie Yeah <3 Powtarzam to 4 raz na blogu  Dla was wszystko !



18 komentarzy:

  1. Całkiem okay filmik, tylko musisz popracować nad jakością dźwięku bo miejscami nie było słychać, gratuluję roku bloga, ja też nie dawno "skończyłam roczek" ale nic z powodu tego nie robiłam, wracam do blogowania jutro będzie wnowy post wpadnij jeśli chcesz ;) http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy prowadzeniu bloga czas leci bardzo szybko :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    U mnie jeszcze 6 miesięcy i będzie roczek.
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu.
    Jak ten czas szybko leci - skądś to znam :D
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem masz taki przeskok w audio, że ledwo słychać co mówisz, ale bardzo fajny filmik. Ciężko było nakręcić? W sensie czy czułaś się niezręcznie? :) 100 lat blogu! XD

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację obserwatorów i cudownego roku na blogu! :)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! :)
    obserwuję ^^


    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie i do obserwacji : )
    xaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla piątego bloga! Oby istniał jak najdłużej! :)

    LookMagicLife - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji roczku i oby tak dalej :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. też miałam kilka blogów zanim na stałe zajęłam się jednym :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulujemy bardzo!

    Zapraszamy na niesamowity fanfiction o Larrym! Jeśli się spodoba to zapraszamy do obserwowania bloga!

    http://50shadesoftomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice video. I'm your new follower # 369 ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)