2015-07-14

Happy life

                                               Heey wam!
               Tak wiem , zbyt często nie piszę ale tyle się dzieję przed wczoraj
siedziałam w rozpaczy z gorącą herbatą oglądająca jakąś amerykańską komedie , która muszę przyznać poprawiła mi troszkę humor , ale nie o tym . Więc tamtego dnia , chociaż nie dnia jakiś czas siedziałam i rozmyślałam kto jest przeciwko mnie itd. Chodzi tu oczywiście o kumpli , koleżanki , przyjaciół . Niby spędzamy ze sobą dużo , dużo czasu w sql , po szkole , potem wakacje i już zapominamy .... I tak było podobnie u mnie , miałam taką myśl że już się mną zmęczyli.
 A było całkiem inaczej , to ja jakoś odpieram ten świat negatywnie  przez ten czas te wszystkie konflikty poszły w nie pamięć  mam nadzieję że ta radość za szybko się nie skończy :)
       Piszę że tyle się dzieję , a opowiadam o tym jak to ja leżałam , oglądając komedia. :D
A więc początek tygodnia  spędzałam nad jeziorem , dopóki pogoda się była taka jak teraz.
Falkona próbowałam przekonać do wody , bo się strasznie bał ale już po 3 dniach z chęcią wchodził do wody i pływał . Mój zdolny piesiu :) Później  spacery , wycieczki , znajomi , aż w końcu nadeszła Niedziela  pojechałam do Babci , po powrocie strasznie się spieszyłam gdyż miałam pojechać na wyczekiwany koncert zespołu PIERSI . Koncert miał się odbyć o 21,30 a gdy wróciłam była już 20 , 30 także musiałam się pośpieszyć bo dojazd trwał 30 min :)  Koncert , był naprawdę udany:)
                       


Zdjęcia z Koncertu!
      

   
               IDZIEMY NA SPACEREK ~  NIEWIEM CO TO :D ~FALKON SZUKA CZEGOŚ                                                                       ~SESJA Z MOJĄ SĄSIADKĄ :D


            Mam dla was niespodziankę wysyłajcie mi linki na mojego ask'a Mój Ask! wybiorę trzy blogi
            które mi przypadną do gustu i dodam te 3 blogi w poście! <3

                                                                                                      Udanej pogody!

6 komentarzy:

  1. Widzisz wystarczy pozytywne nastawienie i świat staje się piękniejszy wszystkie smutki odpływają.
    Wystarczy tak niewiele. ;3
    Częściej pisz z takim nastawieniem i informuj mnie o tego typu nowych postach ;))
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że byłaś na koncercie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny piesek!

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool pictures kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że udało ci się przekonać pieska do wody.
    Super że koncert się udał :)

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki kochany piesek! No i fajnie, że koncert się udał :)

    http://mycrazycolorfulworld.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)