2015-07-07

FALKON + FILMIK!

                                          Hey , witajcie na moim  blogu
        Nie miałam zamiaru dodawać tego posta , a jednak  już zauważyłam pytania typu:
 - Jak się wabi ten piesek?

- Jaka to rasa ?

- Masz nowego pupila?

  Więc żeby ich uniknąć postanowiłam , dodać o nim post przedstawić go w jak najlepszym wydaniu.
 Falkon - tak pewnie powiecie skąd ta dziwna nazwa i w ogóle ale mi się od początku podobała.
Szczerze wybierałam  między Sajgon a Falkon , i doszłam  do tego , że Wybrałam Falkon , czyli po angielsku Sokół , gdy go brałam dowiedziałam się , że jego ojciec nazywa się Sokół , także mają te same imiona , tylko Falkon ma w języku angielskim . Jednak dużo osób się myli i mówi Flakon ,
także zabawnie to wygląda , gdy do psa odnoszą się Flakon :D :))
video
Tak , wiem jakość nie powala...

Co do jego rasy , jest to Łajka Zachodnio-Syberyjska . Są to psy m.in. Myśliwskie , Zaprzęgowe , Przyjazne , Niezależne . Bardzo przywiązują się do człowieka , lecz bardzo łatwo tracą zaufanie   nawet poprzez podniesienia na niego głosu w celu jego ukarania .
Falkon to szczeniak , ma dopiero 4,5 miesiące . Jest psiakiem energicznym , pieszczotliwym , przyjaznym , oryginalnym po przez swoje zachowanie . Falkon uwielbia się bawić , zawsze gdy mówię do niego takim delikatnym głosikiem on się wywraca na plecy i zaczynamy się bawić.
Bardzo się do niego przywiązałam chociaż mam go dopiero ponad miesiąca i nie oddałabym go
 za żadne skarby :)










                                                         
      Niedługo urodziny bloga , macie jakieś pomysły jak to uczcić ? Piszcie!
      Zapraszam do kontaktu ze mną : ASK MELI

17 komentarzy:

  1. Jaki słodziutki piesek :) Imię pomysłowe ;)
    Pozdrawiam,
    wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie pieski mój ma dopiero 5 miesięcy :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pieski *.*
    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, dodaje do swoich ulubionych ras :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne pieski! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja lubię takie posty:)

    http://syllenadagga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowe imię, które ciekawie się prezentuję. Pieski są przesłodkie <3
    Przywiązanie się do psa- skąd ja to znam... :-) Ja swojego psa (Majkę) uwielbiam,
    jak to mówią pies jest najlepszym przyjacielem człowieka ;-)
    Pozdrawiam!

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodki psiak! Niezwykle oryginalne imię, jeszcze się z takim nie spotkałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobny do mojej Zoey :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te pieski ^^
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow *.* śliczny pies, a imię mi się bardzo podoba :D Ja mam sunię, którą nazwałam Piłeczka ...no i tak wlaśnie hehe :P. ten drugi piesek też genialny ♥ ogólnie uwielbiam psy:D.
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, przesłodki jest :3
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie urocze psiaki! Sama mam kota :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    rosegoldplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)