2015-06-27

HOLIDAYS

                                Hey , wam Kochani ! Jak tam po zakończeniu?
                       U mnie bardzo , dobrze  co prawda paska , nie mam ale byłam
                        blisko 4, 68 , czy brakowała mi tylko jedna ocena ach.... :)
                      Testy , mnie także ucieszyły , 88 % z angielskiego i 83 % z Pol-
                   skiego i Matematyki :) :) Ale nie będę wam już zanudzała , szkołą
                        bo w końcu wakacje czyli - późne wstawanie jak i chodzenie spać ,
               to przed wszystkim spotykanie się ze znajomymi , wycieczki , morze , góry!
                 Ja na razie żadnych planów  nie mam. Wszystko się dzieje spontanicznie.
                      Pewnie , gdy zrobi się ciepło pojedziemy , na spływ kajakowy tradycyjnie.
                   Potem , pewnie nad morze , ale ja tylko zgaduje  :))  Co będzie się
              działo przez resztę wakacji  tego nie wiem , ale na pewno będę was informowała.
                       Pogoda jakoś dopisała , tylko troszkę wietrzenie. Chciałabym
                    wam pokazać filmik gdzie  pokazuję , jak organizowałam dyskotekę
                 szkolną , u nas w szkole , jest bardzo malutko , chyba ok 70 os. z podstawówki
                     i gimnazjum  ,ale jak na wieś to chyba dobrze :)  Mi to jakoś , nie przeszkadza
                 Mam swoich ulubieńców , także  jakoś nie zwracam uwagi na ilość ludzi.
                     Co do tej dyskoteki , przygotowywałam ją przez tydzień , z ,, klasą ''
                                tak naprawdę to działy tylko z 4 osoby , na rzecz dyskoteki.
video
                      Odbyła , się ona w Czwartek , gdy miałam przemówić , do mikrofonu
                    O jenyy , a wyglądało to tak :
       
                   - Witam was na , naszej szkolnej dyskotece , klasy 6 , myślę , że się
                      będziecie dobrze , bawić . Na rozgrzewkę każdy dobiera się w pary i tańczymy.

                         Gimnazjum , załapała , a reszta siedziała w parach i czekała co dalej,
                     i patrzeli na mnie jakbym mówiło po , chińsku . Ale później się to rozkręciło.
                     Bardzo przepraszam was za tą, jakość , ale nagrywałam , nie które części
                         koleżanki aparatem , bo mój się wyładował , także , jeszcze raz
                                                                     przepraszam :)

                                                                                                                Udanych wakacji , Kochani!


               

11 komentarzy:

  1. Fajna peruka :)
    Moje wakacje będą na spontanie.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje... hmm prawdopodobnie pojadę w góry...
    Ja z wyników jestem niezadowolona, sama nie wiem czemu tak kiepsko mi poszło skoro zawsze dostawałam piątki. 60% z matematyki, 81% z polskiego i 100% z angielskiego. Wynik z matematyki MASAKRA... No ale trzeba żyć ;)
    Miłych wakacji ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ---->

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ja ten rok szkolny skończyłam ze średnią 5.43 <3
    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo cieszę się z wakacji. Miłego wypoczynku :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję Cię do LBA. Więcej informacji znajdziesz u mnie.
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. udanych wakacji:-)
    zapraszam do siebie na mały konkurs:) --> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje średniej. Trochę ci zabrakło ale i tak wysoka.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)