2015-05-11

                      Czeeeść wam :*  W Dzisiejszym poście chciałabym
            Przedstawić przedstawicieli , podstawowych grup ludzi , nie tylko
                 negatywnych. Chciałabym abyście czytali to przyjemnie :*
                                              Także będzie miło :D
               No to zaczynamy :
       

          #ludzie - fałsz !
       W wieku XXI niestety , liczba tych zdaniem coraz bardziej wzrasta  , oczywiście
              moim zdaniem :) Są to ludzie typu :
          - cześć , co tam słychać ? ... blaa ,.... blaa
          - Bla ..... bla..... blaa
          - serio?! naprawdę?!!!!
        W tej chwili odwraca się , maszeruje do małej grupki dziewcząt i zaczyna swoje..
        Najgorsze jest to , że nie mówi prawdy , wymyśla , dokleja i jest historyjka sensacyjna.
     
 
    #Ludzie - happy , optymiści
     To ludzie których po prostu , wielbię :) Ich energia sprawia , że wzrasta
         mi poziom euforii :) Są to ludzie na których się nie przejedziesz ,
       weprą się w każdej chwili :* Naprawdę można na nich liczyć :))

     # Ludzie - ci lepsi .
    Ludzie , którzy krótką mówiąc  krótko brzydzą  się , ludźmi. Są to tacy
     którzy są pewni siebie , aż za  pewni . W szkole , w tych młodszych klasach
     spotkałam się z tym. Idzie dziecko na stołówkę , uboższe , troszkę gorzej ubrane
        karnacji ciemnej .. Dzieci podchodzą do niego , dotykają go , a po chwili
    dotykają drugą osobę , i mówią - fuu masz go  , on się nie kąpie. .... Wygłupy
    Nawet nie wiecie jakie może , to być bolesne dla tej osoby , może nigdy
     takiego czegoś nie doznałam , ale widziałam :\

         #Ludzie - BFF
     Ta grupka  dla mnie jest  po prostu zabawna. Prowadzą je między innymi  11-14 latkowie.
         Mówiąc prościej , nazywają swoje wszystkie koleżanki które lubią np.
         Moim przyjaciółkami : Aga , ela , ula , pati , gabi , anka , danka itd.
         
 Tym sposobem , przejadą się rozczarowaniu ;)

  # Ludzie - Kozak necie , głupek w świecie.
     Ludzie czyli tzw. fejmy. Komentują wszystko co się da , aby być ten hiper super popularny.
         Zapraszają w serwisach , społecznościowych np.fb dużo , dużo znajomych
    oczywiście , żeby mieć więcej , lajków . No bo jak ta osoba ma być super hiper popularna
       gdy nie ma lajków?! (ps. sarkazm )   .  Idzie do szkoły , spotyka ludzie i mówi
   - e...... a..... mieliśmy coś..?
         Bardzo dobrze się komunikują :D Bardzo mądrze :)

     Bym mogła pisać dużo , dużo więcej ale się troszkę spieszę :*
       Zapraszam na konkurs zorganizowany z 3 bloggerkami : gabi , nati , aga <3
     Bardzo chciałabym abyście w nim uczestniczyli , gdyż na razie nikt nie bierze udziału
           a specjalnie dla was go zorganizowałam :\   tu link Konkurs !
                                         

                    Zapraszam na ask'a  Meli ask <3




   


   




26 komentarzy:

  1. Żyjemy w czasach gdzie panują w większości złe relacje między ludźmi. Co do BFF sama przez to przechodziłam (żałować i nic więcej), moje ''psiapsiółki'' okazały się fałszywe. Co do konkursu, przepraszam ale nie startuję. Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie optymiści- najlepsza grupa! :D cieszę się, że do niej należę :)
    Ja nigdy nie zrozumiem osób, które mmają 10 BFF , uważam, że można mieć jednego najlepszego przyjaciela :)

    Obserwuję! ;)
    http://mojswaitksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outfit ,a co do ludzi zgadzam się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. istnieje wiele typów ludzi, a ty wymieniłaś tutaj sporą ich część :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ,że bardzo Ciekawy post zapraszam do mnie ja najbardziej lubię Optymistów:)))
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post! :D Uwielbiam zdjecia w lesie ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful pictures kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeje , jaki świetny blog i jego właścicielka <3 Pisz dalej , widać że to lubisz . Proszę o więcej takich notatek :)
    Ps : Wspólna obserwacja ? Zacznę i liczę na UCZCIWY rewanż :*
    + Konkursik ---> http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/05/konkurs.html
    + Nowa notatka ---> http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/05/gray-boredom-thanks.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na posta, zdjęcia świetne!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! :)
    Dodałabym jeszcze ludzi, którzy patrzą jedynie na to, jak ktoś się ubiera.
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww congratz t you! And lovely photos <3
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) http://worldofqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back)

    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  16. Jest też dużo takich osób "pomiędzy" :D strasznie nie lubię generalizować,bo nigdy nie wiemy czemu ktoś jest akurat taki, a nie inny. Chociaż czasem oczywiście po kimś strasznie widać tą główną cechę :)

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka! Świetny Blog.
    Obserwujemy? Napisz u mnie :)
    doominicca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. najgorsi są właśnie ludzi z brakiem tolerancji, tak jak opisałaś w przypadku czarnoskórej osoby, każdy z nas jest inny i to nie wina tej osoby, że jest taka jaka jest, wkurzają mnie jeszcze tzw "fejmy" dosłownie doprowadzają mnie do szału, świetny post
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze napisane, ciekawy pomysł na posta :) Bardzo ładne zdjęcia, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w lesie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie to ujęłaś :)

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama prawda, wsZystkie typy ludiz świetnie ujeci ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)