2015-05-06

Wiosenny Konkurs Na Post Promujący !

                             Hey kochani , Mam dla was niespodziankę  
                A jest to konkurs  pt. ,, Wiosenny Konkurs Na Post Promujący''.
                          Mam nadzieję , że podoba wam się tytuł :D
      Więc urządziliśmy z  dziewczynami dla was konkurs. Abyście także zaczerpnęli szczęścia :*
               Będzie mi bardzo , bardzo miło gdy weźmiecie udział , i byłabym happy
                                   gdybyście nie pisali , nie biorę udziału :)
                 Zasady są bardzo proste także zapraszam wystarczy chwilka
 a kto może ty będziesz  szczęściarzem :)    (haha mówię jak jakaś wróżka :D )
                                                     
            Zaobserwuj publicznie bloga : Gabi , Natalii , Mój , Agii :) (1 los )
       
           Instagram : Natalii , Agi , Gabi . (1 los ) 
       
           Wklejenie baneru do bloga . (2 losy )
     
             + dodatkowe ode mnie.
         

               Zrób nagłówek do mojego bloga ( może brać wszystkie zdjęcia z bloga)
                 Każdy za zrobienie otrzymuję (1 los) Uwaga , losy są przydatne
                         im więcej ich , tym większa pewność wygranej :)
         





Uwaga wszystko będzie dokładnie sprawdzane !

Co do tej ulubionej moim zdaniem części
 Są to nagrody więc Uwaga! :D

1 miejsce: Post promujący na każdym blogu, obserwacje od nas nas wszystkich
2 miejsce: Design od Natalii albo ode mnie, obserwacja od nas, podlinkowanie w poście na 2 blogach
3 miejsce: Nagłówek ode mnie, obserwacja od 2 blogów podlinkowanie na 1 blogu

A i chcę jeszcze podkreślić , że jedna osoba , może zgłosić się tylko jeden raz.
W zgłoszeniu piszemy:
Obserwuję publicznie bloga jako....

Obserwuję instagramy jako....
Dodałam baner : (link bloga )

NAGŁÓWEK WYSYŁACIE MI NA MÓJ E-MAIL : mela121@onet.pl

REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu są 4 blogerki.
2. Nagroda jest ważna 2 tygodnie.
3. Konkurs trwa od 6 maja do 27 maja.
4. Wyniki mogą się pojawić na wszystkich 4 blogach do tygodnia po minięciu terminu.
5. Oszustwo jest zabronione! Wszystko sprawdzamy.
6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U.Z 2004 roku Nr 4 poz 27 z późniejszymi zmianami)


                        Mam nadzieję , że  wam się spodobał <3 :))









         
 

9 komentarzy:

  1. Nie biorę udziału, ale powodzenia wszystkim konkursowiczom! :)
    Obserwuje mogę liczyć na rewanż. ?
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału, niestety nie posiadam Instagrama :-(
    Oczywiście, życzę powodzenia innym osobą biorącym udział w konkursie :-)
    Pozdrawiam, nowy adres bloga zapraszam: http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia,dacie radę!
    Obserwuje:)

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału, powodzenia biorącym udział w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :D
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie, będę zaglądała :D
    zapraszam do siebie :)
    agattax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)