2015-05-26

Happy time :))

                                            Cześć , wam ! Ostatnio się u mnie dość dużo
                                   działo , m. in ; mój , nowy piesek ,, falkon'' , pogodzenie z tymi
                                          ważniejszymi , dla mnie osobami i oczywiście konkursy
                                         Konkursy , i jeszcze raz Konkursy , już prawie nie wyrabiam
                       po patrzcie :

                                                       27 maja : konkurs przyrodniczy.

                                                       29 maja : konkurs historyczny

                                                       4 maja : konkurs o świętym Antonim Padewskim :)
     
                    Mogłabym się oczywiście , nie uczyć , powiedzieć dość , ale stety czy niestety
                               jestem osobą ambitną nawet bardzo.  Co do pieska to wielkie
                        woooooooooow <3 :D  Falkon - 3 ms , łajka zachodnio-syberyjska ale więcej
                   nie zdradzam to w następnym poście :) Ostatnio mam bardzo dobry , czas
                        otoczenie znajomych , rodziny i zwierząt sprawia , że mi się chcę żyć :)
                             Wszystko jest takie , piękne optymistyczne , i kolorowe ;)
                       Niedawno , mogłabym tylko leżeć w łóżku i się wyżalać , a teraz aż świecę
                         radością !Ogólnie , wczoraj napisały do mnie aż dwie firmy! Jestem happy!                                                    W tym miesiącu mam fobię smoothie , zaczęło się od 
                              kulinarnego programu chyba Ewy Wachowicz :D :D Potem inne
                            promujące , bloggerki i tak weszła moja fobia. Wczoraj robiłam smoothie
                           kiwowe , wyszło pyszne ,ale pijcie je z umiarem , bo , Co za dużo to nie
                                    zdrowo.  Macie filmik , mam nadzieję , że wam się spodoba :)

video
Co do filmiku , gdy chcecie zrobić takie smoothie dodajcie cukru!
Ostatni dzień konkursu macie o 30 % większe szanse
I zapraszam na mojego ask'a gdzie możecie zadawać pytania
                                                         Pozdrawiam ciepło!
               

11 komentarzy:

  1. ja z rozpedu przeczytałam flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoothie jest pyszne <3
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post i swietne fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie tego sporo, życzę powodzenia :)
    Obserwuję :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że masz pieska :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Złe dni przechodzą, trzeba czekać :D Podoba mi sie twój post
    Zapraszam do mnie, nowy post, może zostaniesz na dłużej! http://fotographyfire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post , fajnie się oglądało
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://knofashioo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm ..muszę wypróbowac te smoothie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)