2015-04-26

Mmm... + Born Pretty Store

               Czeeść , wam ;) Chyba zauważyliście , że nie pisałam od 20 dni posta :\
       Woow , wiem .... Jestem strasznie leniwa. Jednak  , wiecie jest już piękna wiosna ,
            a ja dzień , w dzień czuję  Happy. Jeszcze załatwię jedną sprawę i będzie wspaniale!
                 Idzie wiosna , a także sport. Co do ćwiczeń to mówią już 4 raz Od poniedziałku.
         hahah ale idzie mi coraz lepiej . Za 4 razem Postanowiłam , że się wezmę za ćwiczenia.
         I wyszło , że ćwiczyłam 3 razy w tym tygodniu YEEAh    hahaa jest OK. Co do
      zdjęć nie było  łatwo ich robić :D  Ostatnio  zaczęłam jeździć na spacery , rowerem  
                   Gdyż , uwielbiam oglądać przyrodę , a po za tym lubię jeździć :)                    
             Co do dalszej przyszłości bloga ,  zapowiadam , że z(robię) dużo zmiany
  
        Nika tyłem :D            
                      Nowy desing  w  połowie   skończony, więcej postów
                     będę  je dodawać co 3-4 dni I oczywiście zorganizować
                                konkurs , na waszą korzyści  Co myślicie o tym ?
Buty- Ray
   Ostatnio byłam na zakupach , kupiłam nawet dużo rzeczy i oceniam
                     go na 5 +  :)  Chociaż , potem strasznie mnie bolały noogi :\
                 Na zdjęciu poniżej jest biżuteria z firmy Born Pretty Store . Jestem pozytywnie

 

                     zaskoczona , gdyż biżuteria mi się strasznie spodobała . Jest wykonana
                             solidnie , bez żadnych niedoskonałości. Zamówiłam z tej firmy

                                    trzy rzeczy mam nadzieję , że wam się spodobały :)
                                                               
        Co sądzicie o poście ? 
      
    Chcielibyście   konkurs?

    Spodobał wam się post?

         
   
         
 
   

28 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i ładna biżuteria !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i biżuteria♥
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już zaobserwowałam :)
    Czekam na ciebie
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :* zapraszam do mnie  http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję :)
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, post naprawdę mi się podobał!
    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij i poinformuj mnie!

    AGI BLOG ----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna biżuteria <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. great post and beautiful pictures!

    would you like to follow each other? If you follow me, please let me know.
    I will follow you back for sure. thank you so much! =D
    TOM AND TINS

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Bardzo ładna biżuteria.
    Obs. za obs.? Jeśli tak to zacznij i napisz w komentarzu na moim blogu, że obserwujesz :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Ja już zaobserwowałam i czekam na Ciebie♥

    MÓJ BLOG------> jull-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis, życzę powodzenia w ćwiczeniach, sama wiem, że nie jest to proste. :/ Życzę weny i pozdrawiam cieplutko.
    www.owsikowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie mogę się zmotywować do ćwiczeń :D, Świetny pierścionek ! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog ;))

    Obserwuję i pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem leniem i jak zaczynam ćwiczenia to kończe je po kilku dniach xD
    może zajrzysz?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są olśniewające! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem leniem, ja zaczynam ćwiczyć, a po chwili już jestem zmęczona, więc mówię "pie***lę to, nie chce mi się" i tyle tego haha

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Znasz mnie :D
    Nie lubię sportu xD
    A tak między innymi..
    Zostałaś nominowana do "tagu" Co najbardziej lubisz w wiośnie :)
    http://agnieszka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaak, taaaakkkkkk chce konkurs i to najlepiej plastyczny !!! Przepraszam, jestem totalną wariatką :D Trochę nie przyzwoicie zaczęłam ---dziękuję za komentarz na moim blogu sprawiłaś mi tym naprawdę wiele radości , tak rzadko ktoś piszę :] jeśli chodziło obserwację to z miłą chęcią, bo piszesz cudownie. Kompletnie inaczej niż inni Zacznę pierwsza ,żeby nie było
    Dziękuję ,że jesteś dalszych sukcesów .Z Bogiem !
    jak-w-niebiosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa zapomniałam- świetne te pierwsze zdjęcie bardzo profesjonalne i ta woda :]
    Już obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Post jest super,biżuteria również
    obserwuje♥♥
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia *.*
    Ja też sobie obiecuje zdrowy tryb życia, ćwiczenia itp, udawało mi się przez 1,5msc ale no nie umiem :(
    Zapraszam do mnie :)
    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Seriously Thank you for your help, this site has been a great relief from the books,Formula 41 Extreme Good web site! I truly love how it is easy on my eyes and the data are well written.Im wondering how I might be notified when a new post has been made.http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)