2015-03-08

Luuzz :o

             Hey wam ! tak , tak wiem , że troszkę teraz rzadziej piszę ale  wiecie
           Muszę sporo się uczyć , ponieważ nie dość , ze piszę sprawdzian 6 kl.
         Na którym mi strasznie zależy , to muszę postarać się o czerwony pasek.

               Do tego dochodzi dużo konkursów w których chce coś osiągnąć.
                  (Trzymajcie za mnie kciuki).  Na razie to ogarniam ^^
            Jak to się mówi przyjemności na potem <3   Ten post będzie trochę 
            nie rozgarnięty. Dlatego , że nie mam zbytnio nastroju , ostatnio
         miewam takie rozterki , albo różne inne sytuacje na które
                              jestem zła :(
          Ale nie przejmujcie się mam masę bdb pomysłów , które 
         wam się na pewno spodobają .  Jak czytaliście mego bloga już przedtem
         zapewne wiecie , lub znacie moją śmieszną przygodę z książką ,, to nie książka''
           Książka ta już przyszła mi pół miesiąca temu ale wiecie , że jestem trochę leniwa :D

              Co do tego pomysłu , żeby nagrać jakieś serie w 100% się zgadzam.
              Jednak wiecie można mieć zły los lub dobry więc nie ode mnie to zależy.
                            Jak miałby się pojawić to na pewno za tydzień .
                 Przepraszam , że nie mam takich bdb zdjęć tylko mix . Ale uwierzcie
                         starałam się gdy nagle nie mg znaleźć aparatu .
                  Wpadł mi do ala bagienka. Nie wspomnę o moich trampkach.
                          Dobra nie poddałam się robię dalej zdjęcia.
                               Gdy nagle ,, WYCZERPANA BATERIA''
                                    Także genialnie :D
         A i bym zapomniała Najlepszego Kobitki w końcu nasze święto <3


                                                                              Ściskam was! <3



14 komentarzy:

  1. Fajny mix zdjęć :)

    Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :)
    Fajny post, widać że jesteś bardzo miłą i uśmiechniętą osobą :)

    http://myuncanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    Pozdrawiam : http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj naj w Dniu Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdj :)
    może obs za obs ?
    http://kolorowa-dziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia ci wyszły cudnie :) . Chyba wszyscy miewają złośliwości losu więc nie musisz być na siebie aż tak zła . Ja ostatnio też ze względu na dużo nauki w liceum i zamiary na czerwony pasek nie mam za dużo czasu na prowadzenie bloga :/ . Trochę spóźnione ale jednak ... Wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey I love these photos!!! =)
    Kiss kiss ♥ have a great week!
    New post on my blog http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute blog :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te czekoladowe jajeczka z pierwszego zdjęcia! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny mix zdjęć ;)))

    zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post :)


    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonale cie rozumiem z tym aparatem, haha ja często jak chce zrobić zdjęcia to często nie mam światła

    Zapraszam do mnie http://sonleszaharr.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj a będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)