2015-02-17

Zakończenie ferii ;(

                   Hey wam moi drodzy  , jak wiecie na pomorskim dzieci już
         skończyły ferie 16 lutego.  Już mam zaliczony pierwszy dzień po feriach
             było tak bardzo ..... zwyczajnie ;)) Jednak lekcje minęły mi strasznie szybko.
                        Może dlatego , że pół lekcji spędziłam na jaki zrobić nowy post itd.
             Miałam w planach pójść na sesję i napisać całkiem fajny post. Jednak wiecie
                po sesji ala walentynkowej złapałam chyba jakiegoś wirusa.  Co wyszło
                           w poniedziałek od samego rana czułam się niedobrze.
                 Jednak nie mogłam opuścić zbiórki harcerskiej (były przymiarki mundurkowe)
                    Więc poszłam no i skończyło się na tym , że leże we wtorek w łóżku .
                                 Oglądając różne seriale na disney channel , tak wiem
                Czy to dla mnie nie za dziecinne ? Hym jakoś nie mogę z tego wyrosnąć :D
                      Jednak w chorobie moje kochane pupile nigdy mnie samej nie zostawią.
                                            Polecam dobre ogrzewanie nóg ;)
                               Ps, Huguś dziękuje za komplementy ;))
                         Mam do was pytanie założyć yt?  Wiem , że ten post nie należy do
                            najlepszych  , ale zdjęcia są z poprzedniego tygodnia ferii na szczęście zrobiłam zdjęcie na zapas :)




Dobrze , kochani ja już kończę posta idę spać :* <3

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ! Ja mam straszną chrypę i katar , wszystko po ostatkach , ale było warto :D
    Zdrowiej !

    niecodziennak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wspolczuje zakonczenia ferri, mnie sie akurat zaczely ;-) thesandie.blogspot.com obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaczęłam dopiero ferie :D

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/2015/02/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ja dopiero zaczęłam ferie masz fajnego kota <3
    http://youtuberowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcie,u mnie ferie dawno się skończyły ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :-)
    Zapraszam do siebie oraz do udziału w konkursie do wygrania podkład Sephora plus mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje skończyły się 2 tyg temu. :c Powodzenia w szkole. ;)
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak miałaś lepiej, bo ferie skończyły mi się 2 tyg temu :(

    Pozdrawiam ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też niestety się ferie skończyły :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello,
    You have a nice blog :)
    i am following you on GFC now, you can also follow me back please !
    Kisses ! <3
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ja też jestem chora :c nie polecam ;( A w jakiej drużynie i hufcu jestes ?bo ja jestem z 45 w Piasecznie, moze blisko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam w Team Pomorze :) Widzę że nie jestem sama . Mnie o dziwo choroba nie złapała mimo iż połowa klasy była rozchorowana . Ja jednak ku zaskoczeniu ostatni raz byłam chora w październiku (?) . Co do YouTube ? Muszę ci powiedzieć że decyzja należy do ciebie . Bo przecież to by była twoja działalność . Nie chcę ci narzucać mojego zdania ale sądzę że jeżeli chciałabyś się wybić na dużą skalę oglądalności to musiałabyś tworzyć filmy z naprawdę oryginalną tematyką . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie oglądałabym twoje filmiki na yt :). Wiem co czujesz, ja nie byłam chora rok i akurat mi się zachciało wyjść hah, również chodzę na harcerstwo, i czytam lucy <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sonleszaharr.blogspot.com/
    Może zaobserwujesz mojego bloga? Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful pictures!!!
    I'm following you via GFC,kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)