2015-02-13

Tłusty czwartek! mhhm Smacznego ! :*




       Hey , wam moi drodzy . Widzieliście już nowy desing , jeszcze nie jest skończony..
              Zostały mi jeszcze 2 poważne rzeczy do zrobienia na blogu. Między
          innymi nagłówek ,  którym mi pomożecie ale to  będzie pod koniec lutego ;))
    Zapraszam na ask'a


! Odeszłam od tematu , ale powracam .
      Dzisiaj tłusty czwartek! Pączki , chrusty itd. Mhmm na pewno  dzisiaj je posmakuje ;))
         W skrócie Tłusty Czwartek - ogólnopolski dzień końca wszystkich diet :D hehe
         Tego roku postanowiłam zrobić własne pączki z czekoladą i budyniem Pychaa <3
          Wiecie tego dnia każdy , nawet te dziewczyny , które są na diecie muszą zjeść pączka.
           Nie wiem co dalej pisać o tłustym czwartku  także macie tu ciekawostki.

               1.  Statystyczny Polak w tłusty czwartek zjada 2-3 pączki.

               2. Oznacza koniec karnawału :(

              3. Polacy w tłusty czwartek pochłaniają nawet 100 milionów pączków.

             4. Kiedyś pączki były robione z ciasta chlebowego – nadziewano je słoniną i smażono w smalcu. To dopiero kaloryczna wersja pączka!

             5 Co roku w tłusty czwartek w wielu miastach Polski odbywają się mistrzostwa w jedzeniu pączków na czas. Rekordziści w ciągu 20 minut są w stanie zjeść nawet 30 pączków!



  A wy ile zjedliście pączków ? ;)) Ja zjadłam dwa i już nie mogę chodzić hah :D
 PRZEPRASZAM, ŻE TAK PÓŹNO PISZE TEGO POSTA ALE ROBIŁAM PĄCZKI :))
      SMACZNEGO! <3
                      
                                            KOCHAM WAS! <3





16 komentarzy:

  1. Ja zjadłam wczoraj dużo pączków :)

    Kochana mam prośbę... Poklikałabyś w linki w tym poście : http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/02/sheinside-co-mnie-urzeko.html
    Bardzo proszę i z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 mln! Ale dużo haha. Zapraszam do mnie, nowy post o Francji ;* nikayoungjournalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. yummy
    Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.

    My blog new post is here, click it & comment

    OdpowiedzUsuń
  4. My to już nie możemy patrzeć na pączki :D
    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;)
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zjadłam 3 pączki, dzisiaj to wszystko musze spalić.. ajaja xd haha :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no zjadłam kilka :)
    zapraszam: pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zjadłam trzy pączusie mniam:P
    P.S.Zapraszam do siebie, do wygrania podkład Sephora + mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja sie nie przyznam ile zjadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, how delicious it looks.
    Have a beautiful Friday.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zjadłam 2, ale babcia zrobiła tyle pączków, że chyba w miesiąc ich nie zjemy ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja żadnego pączka nie zjadłam ;p I jak na razie nie miałam pecha, a był przecież jeszcze wczoraj piątek trzynastego...
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. That good, I'll try

    http://www.memoriesapril.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Your donut looks delicious! I had no idea cha donuts are so popular in Poland!
    Thanks for following!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)