2015-02-23

Gdańsk ;)

                                                Hey wam!
                          Jak tam moi drodzy feriowicze ? Ja niestety nie mam już ferii :/
                   W Tym poście będzie dużo zdjęć więc uwaga :D
                                   Z choroby już się w pełni się wyleczyłam  i
                             Mogłam pojechać do gdańska. Ogólnie było fajnie,
                            Jednak chciałam iść też na starówkę coś kupić  , ale wiedziecie
                           Jak to na wycieczkach szkolnych wiecznie braknie czasu.
                       Na początku postanowiliśmy udać się do Teatru Miniatura.
                                 Na spektakl pt. Życie i przygody Remusa.
                          Stąd , że uwielbiam teatr mogę ocenić go na 9/10 czyli bdb ;))
                    Ogólnie przedstawienie trwało  2 godziny , ale strasznie szybko mi minął.
                             Później jako jedyną szkołę oprowadzili nas po teatrze
                     Gdzie można było zobaczyć studio z urządzeniami m,in światło , głos.
                  Potem poszliśmy do garderoby kostiumów i na końcu do sali z rekwizytami.
                    Sala rekwizytów
 Macie filmik ;))
video

    Następnie poszliśmy do mniejszego eksperymentu niż w gdańsku.

  A to kto ----------------> moja koleżanka Agnieszka która także ma bloga zapraszam
                            http://blog-agnieszki.blogspot.com/
                                      Gdzie strasznie się ubawiłam ;D
                      A na końcu na fast foody ;0   I Szybka wycieczka przez starówkę
                             (biegłam :D) Serio głupio to wyglądało (osoba biegnąca i robiąca co chwile zdjęcia) Nawet były lekkie docinki ale tym najmniej się przejmowałam ;)
                                Ogólnie wycieczkę uważam za udaną;))
                 Co do tej starówki i zdjęć macie tu zdjęcia.





28 komentarzy:

  1. Ja niestety też nie mam ferii, strasznie szybko zleciały :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Ja również z moją klasą jedziemy do teatru ale w Elblągu na sztukę pt."Mistrz i Małgorzata" z (prawdopodobnie) niesamowitymi efektami specjalnymi . Super że zobaczyliście teatr nie tylko od tej strony jako widz . Gdańsk to przepiękne miasto i jestem dumna że pochodzę z jego okolic . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia :-)
    "Uwaga! Od dnia 02.02.2015r. Każdy kto zaobserwuje bloga , odwdzięczę się tym samym" czemu akurat od 2.02?
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że juz jesteś zdrowa :* Śliczne zdjęcia <3

    MÓJ BLOG – KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia,i te widoczki ;)))
    Lubię Gdańsk,ale wolę Kraków ;))
    Mój blog-klik<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post ;) Swoją drogą, to dawno nie byłam w Gdańsku :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, sweetheart!
    Nice to meet you!
    I just followed your blog via Google Friend Connect and I hope that you follow back!
    Have fun!
    Hugs,
    Joanna (From Syros2J’s)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia ! Super wycieczka, ja w tym roku jadę do trójmiasta ze szkołą w czerwcu ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post oraz zdjęcia !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA !
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie byłam nigdy, w Gdańsku. Oby to się zmieniło :))
    Pytałaś się o obserwację (:
    Ja już obserwuję.
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham gdańsk :)
    obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello there! Thanks for stopping by my blog! I followed you on GFC as you suggested, #280, please follow back so we can keep in touch!
    Have a nice day :-)
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za komentarz :) Obserwuje :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  14. Yes, I follow you on gfc #282, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post ! i love this blog <3
    İ am following you now.You can also follow me back please <3
    Kisses
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  18. Hy lovely! You have a great blog!! Would you like to follow each other? Let me know and I'll follow you right back!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post. Love these pics! :) I wondered if you would like to follow each other via GFC and Instagram. Let me know on my blog. That would be really awesome. Have a nice weekend! :)
    a-fashionable-rendezvous.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunately, I can't see you in my followers. Followed you via GFC. I would be happy if you follow me back! :)

      Usuń
  20. Filmik najlepszy XDDD
    Mój brzydki głos ://
    Nazywam się Tomasz To Masz Problem
    Mój cytat najlepszy ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post! the place look so beautiful.

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!


    Tom and Tins

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie na konkurs ----> http://sonleszaharr.blogspot.com/2015/02/ulubiency-styczenialutego.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny filmik i zdjęcia.Podoba mi się twój blog.Zapraszam do mnie.
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)