2015-01-23

Wena ;D

Hey wam :) W dzisiejszym poście chciałabym wam powiedzieć , że brak mi niestety weny.
Ale nie o to chodzi , po prostu nie mam zbyt czasu a w ferie będę mieć w 100 % .
I mam dla was niespodziankę , ale na razie cii.. :D
Z tego względu , niestety czy stety dzisiaj na zdjęciach mnie nie będzie . Tylkoo Fooooooood :D
A i mam dla dwie nowe wiadomości jedną dobrą drugą złą. związane ze mną ;
No zacznij o tej lepszej :) Uwaga , uwaga !
Wstępuję do  Harcerstwa ;)
Macie tu ten piękny ubiór .


Nie to nie tylko , że mają tam przepiękne stroję . Ale pomaganie ludziom , którzy są opuszczeni , samotni. Są także patrole Ale na ten temat poświęcę jakiś inny post.
Co do tej złej to... Nie , nie kochany czytelniku nie odchodzę z bloga ;)
Więc zacznę , nie jestem dumna z mojej średniej na półrocze , co prawda jest powyżej 4, 5.
Ale mnie stać na więcej. Więc się nie zdziwcie jak post 2, 3 razy się nie ukaże , ponieważ w życiu nie można mieć wiecznie przyjemności . Ale w tym półroczu znaczy się drugim. Dam z siebie wszystko , macie mnie za słowo okej  ?:)
A Więc to wszystko post miał się ukazać wczoraj , ale ostatnio nie mam nastroju a szczególnie pod wieczór gdzie jestem zmęczony i wiecznie marudzę :*
Wysyłam wam buziaki . ;)
Ps. U mnie śnieg , śnieg A u was ? :*


32 komentarze:

  1. Zazdroszczę harcerstwa!Dobrą masz średnią. Ja też niestety przez szkołę nie będe raczej dała rady pisac ciągle postów. Fajny blog. Obserwuje i liczę na rewanż!
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnia powyżej 4,5 jest bardzo dobra,ale skoro uważasz,że stać cię na lepszą to dobrze,że nie rezygnujesz.
    Życzę powodzenia w harcerstwie.
    Pozdrawiam,
    Mój Blog -klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post ! :)
    Ja już obserwuję, liczę na uczciwość twojej strony :)
    Mój blog – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bawię się w " obserwacja za obserwację "
    Jeśli podoba Ci się moj blog to po prostu go zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie w komentarzach, jeśli się zgadzasz :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie tu u Ciebie ;)
    a harcerstwo to naprawdę wspaniałą przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo dobrą średnią ;)
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś chciałam być harcerką,ale jakoś nie wyobrażam sobie siebie na obozach pod namiotami w lesie. Twoja średnia jest bardzo dobra. Obserwuje od dawna i czekam na nowy post. Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o wspólną obs, ja już (jako eMsis presents), teraz licze na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Harcerstwo! Ale fajnie :) haha ja jestem w Skautkach, to też pewnego rodzaju harcerstwo. Zaczęłam jak prosiłaś. Obserwuję. Teraz ty kochana. Pozdrawiam ;) http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama była harcerką :D

    obserwuje teraz Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobsrwowałam i liczę na rewanż ( obserwuję jako Julie123 ) . Ja też chciałabym należeć do harcerstwa, najfajniejsze są obozy harcerskiej, strasznie ci zazdroszczę. Ale u mnie w mieście nie ma za dużo harcerstw.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że wena do Ciebie wróci :*
    http://itwillbeverygood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nigdy nie miałam styczności z harcerstwem, ale to musi być fajna sprawa. Pisz o tym jak najwięcej :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zawsze chciałam być harcerką, pomaganie innym to świetna sprawa, widzieć ich uśmiech na twarzach- bezcenne :)
    A tych faerii to Wam zazdroszczę! Ahhh.... kiedy to było ;) hehe
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący blog ;) obserwuję ;)
    zapraszam cieplutko ;)

    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w harcerstwie! Sama kiedyś chciałam dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo jakoś nie byłam nigdy w harcerstwie ale kiedyś miałam pełno koleżanek które wstąpiły również jak ty :D uznaję obserwację za obserwację :D ja już :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam być harcerką :) zazdroszczę
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję, czekam na Cb ;)
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej pytałaś się o wspólną obserwację ja już czekam na ciebie
    I masz podobno jakieś pytania na temat moich współprac - napisz do mnie olaxxxd@gmail.com
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Pytalas o obserwacje..ja juz zaczelam..czekam na ciebie :)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze podobały mi się takie stroje mundurowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W odpowiedzi na Twoje pytanie o obserwację- zainteresował mnie Twój blog, więc ja już obserwuję! :)

    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty. :)

    http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)