2015-01-09

Spóźniony Outfit. ;)

 Hey kochani miałam dodać ten Outfit pół miesiąca temu. Ale znowu mi nie wyszło. Ponieważ był filmik prywatny :( I w ten sposób go ,, zawaliłam ''
Macie teraz  Filmik.
W 60% się udał. Ale ja dzisiaj wam jęczę :D
Dobrze. Znalazłam w końcu czas , ponieważ jestem troszkę  chora. Ale to nic takiego.

video
Hymm nie mam zbytnio o czym pisać tylko tyle , że od dwóch dni  leżę w łóżku i się źle czuje. Więc jest to bardzo ciekawe (hehe)
Dzisiaj już byłam w szkold , wiecie zaległości i te sprawy.  I jeszcze dzisiaj był sprawdzian z matematyki. Nic strasznego uczyłam się 3 dni. Myślę , że dostanę chociaż 4 lub 5.
W ankiecie wybrałam już ostatecznie odpowiedzieć.
Co trzy dni. Uznałam , że na posty będzie lepiej dłużej się czekać ale za to będą ciekawsze ;)
Od paru dni mam pustą głowę haha . Znaczy się w sensie , że mam pustą głowę do pomysłów nad postami. I jeśli mielibyście za co będę strasznie wdzięczna za pomysły.
Obiecuję , że na pewno wybiorę pomysł na posta z komentarzy.
Zapraszam na obejrzenie Outfitu - Świątecznego - Zimowego <3

Pozdrawiam was <3 Mela :*

9 komentarzy:

  1. świetnyu outfit ;*
    również obserwuje <3
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny outfit i świetna piosenka w tle ;D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit !! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odtworzył mi się filmik. Na pewno super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję ze będziesz sie czyć już lepiej :*
    Genialny filmik <3

    Zapraszam do mnie na bloga poniewaz jeśli lubisz pisać listy to mam dla Ciebie mała informacje ;)
    Mój Blog~ klik

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim programie obrabiałaś? http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm w dużo beznadziejnych programach
      Jak znajdę dobry program to ci napiszę :))

      Usuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)