2015-01-19

;)

Hej moi drodzy. Co tam u was słychać  ?
U mnie wszystko w porządku i trochę się cieszę , że łapie już tą rutynę po długiej przerwie świątecznej. Ale chyba wszystko na marne jak na początku lutego ferie ;) Na ferie na razie nie wiem gdzie się wybieram .. A wy ? Marzą mi się góry ,  aby dojechać muszę jechać około 6 godz ;)
A podróże znoszę słabo , nie mam choroby lokomocyjnej tylko nie lubię jeździć samochodem więcej niż 2-3 godziny ;) Też tak macie?  Gdzie spędzacie ferie?
W końcu udało mi się zrobić sesję zdjęciową , było trochę trudno uwierzcie ..
Między innymi sesja się udała w 70%  , chyba nie narzekam no nie?
A więc na sesji byłam z niką więc mam jej parę zdjęć . Chyba mi wybaczycie , że nie zdjęłam kurtki i nie pokazałam jakiegoś out fitu , ale jestem totalnym zmarzluchem :*
A dzisiaj postanowiłam , zaszaleć i wpadałam w trans sprzątania ;))

Macie moją sweet focie z party sprzątania <3
Co do postu , miałam napisać coś związane z marzeniami . Ale to może w kolejnym poście.
Myślę , że zdjęcia się podobają. I może w lutym zrobię wam niespodziankę więc czuwać :D (haha)Dziękuje za powiększającą się liczbę wyświetleń i obserwatorów to dla bardzo ważne , szczególnie gdy się teraz rozwijam na blogu. <3
Ściskam was mocno :*





 Nie wiem czemu , ale podoba mi się to zdjęcie <3

 Uhuhu :*

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Ja mieszkam w Anglii i u mnie nie ma ferii zimowych, ale Tobie, życzę udanej zabawy :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ferie na początku lutego, nie mogę się ich doczekać :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia. masz piękną kurteczke:)

    moze obs za obs? ja juz obserwuje, teraz ty:*
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna kurteczka :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;* Jesteśmy nowe na blogu, wpadnij ;) Obserwujemy się nawzajem? :( www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia bardzo ładnie wyszłaś :D
    Zapraszam do mnie ;)
    http://nadziejanazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia :)
    http://youtuberowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia!:):)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)