2015-01-13

Bez prądu :O

Hey wam , przepraszam , że nie byłam aktualna i nie dodałam posta wczoraj.
Po przeczytaniu mam nadzieje , że mi wybaczycie .:)
A więc krótko mówiąc zaszłam w głąb historii ... Fajne doświadczenie.
Rzecz biorąc , jak wiecie przechodził straaaszliwy orkan Felix brrr....
Strasznie wiał wiatr z ogromną prędkością . Pozwalał drzewa itd.
Nie wiem jak to się stało , ale cała miejscowość nie miała prądu Ooo...
Jak już mówiłam fajne doświadczenie , które trwało dwa dni. Dowiedziałam się wielu rzeczy ..
Człowiek bez prądu to człowiek wiecznie głodny i śpiący ;)) Chodziłam spać o 17.
A więc odwołano lekcje w szkole .. W sumie jestem zwolenniczką dni wolnych gdzie mogę leżeć i leżeć ale bez prądu to nie to samo (heheh). Ach ten prąd..
Chciałam zrobić sesje, ale aparat się wyładował i...... dziś nie dodam aktualnych zdjęć :)
Ale zdjęcia muszą być bo post bez zdjęcia to post nudny....
Wzięło mi się na coś hym....
Udało mi się zrobić parę zdjęć ;) Oto ja z latarką ;)
Hahah taka mroczna ja ;)
W gruncie rzeczy robiłam  hymm nie pamiętam jak to się nazywa..
Ale oklejałam karton , kawałkami gazety..
Zdjęcie poniżej .... upss :)

Wiecie jestem lekkie beztalencie a w zdolnościach manualnych to lepiej nie mówić,
Po komentarzach możną powiedzieć że podobał się wam taki outfit.
Chcielibyście outfit jako filmik czy zdjęcie hym?



Dzisiaj przyszedł do mnie Bon Prix <3 Mają nawet fajne pomysły ;))

 
 Ospały Hugo ;) ( Dawno nie dodawałam jego zdjęć więc proszę )
 Hugo uczył się chodzić na smyczy.. Haha dobrze mu szło :D




Pozdrawiam was serdecznie <3

8 komentarzy:

  1. U mnie również przez jakiś czas nie było prądu :)
    Też uwielbiam oglądać katalogi Bon Prix!
    Śliczny piesek!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczy piesek *o*
    Ja akurat tego dnia wracałm pod wieczór z pracy i normalnie myślałam, że mnie ten wiatr wywali! :oo
    Jestem animatorką, czyli zajmuje się dziećmi na takim placu zabaw, gdzie rodzice mogą zostawiać swoje pociechy na czas zakupów w galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ♥
    Pytałaś u mnie o obserwację, ja już teraz ty ♥
    http://hopelessadventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki piesek!

    annestyle15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedz mi, jakiej rasy jest Twój piesek ?;>
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)