2014-12-06

Mikolajki. :)

Hello , moi kochani tak dawno nie pisałam ale od teraz postaram , się do takiego opoźnienia nie dopuścić.
Na Mikołajki , dostałam słodycze . Sporo ich było.
Mikołajki kojarzą mi się z nadchodzącym Sw. Mikołajem.
Rozpoczynają się roraty , chodzi  się z lampionami .
A więc w tym poście chciałabym wam przedstawić moje pomysły na  listę Na święta .
A więc zaczynam :


  1. Książkę Księżyc w Nowiu - Od niedawna jestem fanką zmierzchu.
Nigdy nie przydarzyło mi się przeczytać książek Stephanie Mayer.
Są świetne , mroczne i wampirze. Tą książkę chciałabym dostać ponieważ
Przeczytałam już 1 część i czekam na 2 ;)





2. Dużo ,dużo sweterków - Uwielbiam sweterki zwłaszcza gdy zimą gdy jest
chłodno , a za oknem masa śniegu. Jednak mam jeden warunek sweterek musi być z wełny :)







 


3. Intax Mini - Mam już aparat , robię zdjęcia . Ale te zdjęcia trzeba iść wywołać , zapłacić.
Jechać do miasta. I cały dzień z głowy. Gdybym miała go mogłabym tworzyć albumy bez problemu ;)






4 . Zegarek Ganeva - Strasznie podobają mi się te zegarki , ponieważ są takie orginalne.
Ale , także dlatego , że wstyd się przyznać ale bardzo często się spóźniam - Na lekcje, do kościoła itd.




5. Mata taneczna - Hym co by tu napisać . Lubię tańczyć , a także taniec zabija nudę.
Dzięki temu będę miała frajdę , a także poznam różne ruchy :)



6. LG 5 - Podoba mi się ten telefon , jest sprawny, dotykowy. Wszystko co powinien dla mnie mieć.
Nie jestem jakąś ,,zajarana '' kupowaniem telefonów. Ale zostaje zmuszona kupnem ,ponieważ mój poprzedni telefon się zgubił i nie mam innego wyjścia :* :(







To chyba na tyle moich pomysłów , myślę że pomogłam komuś zdecydować się na prezent albo pod sunęłam komuś pomysł.
Piszcie w komentarz jakie macie pomysły listy na święta.
 Macie tu ode mnie  :*













24 komentarze:

  1. Ciekawy post;)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wrescie ten filik nie chce cie urazic ale juz dlugo na niego czekamy. A ta lista to wszystko z niej chcesz dostac?? ! Nie uwazasz ze to troche duzo jak na jedna osobe? Chyba ze zle zrozumialam i to tylko lista z ktorej cos wybierzesz jesli tak to soryy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce być nie miła. Dajesz mi dużo rad , ale teraz to lekka przesada?! Filmik będzie i się napewno ujawni. A co do tej drugiej uwagi ,,A więc w tym poście chciałabym wam przedstawić moje pomysły na listę Na święta ''. Jeśli nie umiesz czytać ze zrozumieniem proszę po prostu przestać czytać mego bloga ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Swietny post :)
    Uwielbiam zmierzch i tez chcialabym miec intax mini ;3

    Zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, też bym chciała ten aparat:D
    Zaobserwowałam :*
    kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała mieć ten aparat :) Mam identyczną matę taneczną ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Intax Mini - oj cieszyłabym się z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zawsze uważałam że zmierzch to pewnie kolejny nudny film, ale jak ostatnio obejrzałam uznałam że bardzo się myliłam! Oglądnęłam wszystkie części, natomiast ksiażka pewnie lepsza :)
    Na moim blogu zaproponowałaś wspólną obserwację, ja już twoja kolej :)

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś pamiętam również chciałam dostawać takie prezenty. ;)
    Teraz już w sumie niczego nie potrzebuję , ale oczywiście zawsze by się znalazło coś na co bym wydała pieniądze. ;)

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pisałaś o wspólnej obserwacji ja już teraz ty :)

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek cudny :) Dodawaj więcej swoich zdjęć ! :D

    Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak, zacznij i napisz mi w kom :*

    http://shawty-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysły bardzo fajne , oczywiście sweterki my również uwielbiamy tak jak święta :)

    Obserwujemy oczywiście :) :*



    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły na prezent :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ok, zaobserwowałam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna lista :)

    Obserwuje !

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe pomysły :)

    może wspólna obserwacja? :]
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świąteczna lista - całkiem ciekawa ;)
    Zaobserwowane!
    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zmierzch - ale oglądać :D Książek nie czytałam :) Za sweterkami nie przepadam bo mnie poszerzają :< Intax jakoś do mnie nie przemawia :D Co do zegarka nie lubię nosić zegarków, mata jak dla mnie byłaby nie potrzebna :) Telefon - ten model- widzę pierwszy raz na oczy :)
    Byłaś u mnie i proponowałaś obserwację, w takim razie dodaję Cie pierwsza i czekam na rewanż :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super lista! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także chciałabym mieć taki aparat i te zegarki, bo są śliczne *-*

    dalia-dalienna.blogspot.com /obserwuje i czekam na następne posty

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweet Post!! I looove twilight! I am def team edward :D

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    Will follow right back when I see you honey!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne pomysły na prezenty :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)