2014-12-31

Koniec 2014 = Moje dokonania i przyrzeczenia + OUTFIT!


Hey Kochani
Dzisiaj chciałabym , aby ten post był wyjątkowy , jedyny w swoim rodzaju. Jak wiecie odchodzi 2014 , a zaczyna 2015. W tym roku trochę się zmieniło .......... Coś odeszło , coś rozpoczynało się na nowo :
  • Stałam się od ważniejsza, i zaczęłam chodzić na spacery daleko , daleko. 
  • A także bardziej towarzyska.
  • Hym bardziej sportowa :D
  • Nauczyłam się : jeździć na rolkach , pływać
  • W tym roku odeszła krasa (pies*) a po paru miesiącach dostałam Hugo.
  • Założyłam Bloga <3
  • Poznałam więcej osób.
  • Trochę pogorszyłam się w nauce  ,ale tylko trochę:D
To chyba wszystkie moje postępy i upadki jest ich niewiele.
W roku 2015 zaczynam lub będę próbowała:
  • Pojechać na obóz konny.
  • Poświęcić się trochę sportowi :)
  • Nauczyć się robić na szydle. :D heheh
  • Bardziej otwarta na ludzi.
  • Być milsza i unikać nie doskonałością mojego charakteru. itp.
  • Pisać częściej  na blogu.
  • Lepiej się uczyć.
  • Pojechać w wakacje za granicę :D
  • Wziąć  się w garść i osiągnąć te cele . Kochani! 
Na blogu jednak chcę :
  • Mieć 450 -500 obserwatorów <
  • Mieć około .25 tys. wyświetleń.
  • 150 postów.
  • I w tym chcę zrobić ok , 20 filmików a nawet więcej.
  • I więcej czytelników <3


A oto Outfit nie jest perfekcyjny.
Robiłam go na programie gdzie....
Dobra winny się tłumaczy macie tu dwa outfity . Jeden zimowy , drugi świąteczny.
A więc kochani zapraszam do oglądania :*


A to są kapcie których na filmiku niezbyt widać :)
Kochani i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam was <3

21 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również stałam się bardziej towarzystka :)
    A co do moich ocen to może nawet się trochę polepszyłam :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie !
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku, chciałabyś może Desing? Bardzo fajnie piszesz,a z nowym desingiem przyciągnęłabyś więcej osób, jak chcesz, jak coś pisz na mój e-mail, który jest na blogu :)

    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować postanowienia, trzymam kciuki! :*

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wizytę. Pytałaś o obserwację - ja już Cię obserwuję od jakiegoś czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny miałaś ten ubiegły rok :D
    pozdrawiam :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku, abyś wytrwała w postanowieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo udało Ci się dokonać w zeszłym roku mam nadzieję, że w tym roku uda Ci się dokonać jeszcze więcej! :) Bardzo podobają mi się obydwa outfity a także przeurocze kapcie :* Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    wjakwatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić te postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ciekawe postanowienia. Ja na blogu nie planuje nic szczególnego bo nie chce być zawiedziona.
    Fajny blog
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow, ile się u Ciebie wydarzyło! :) super filmik i piękne kapcie, oddawaj je mi :P hahah mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować postanowienia ;)
    obserwuję :D

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki odnośnie tych postanowień:)
    Zapraszam na nową notkę do mnie
    http://morpho-luno.blogspot.com/2015/01/party-201415.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, tez zawsze chcialam sie nauczyc plywac,ale do dzisiaj nie umiem ;/
    Swietny blog ;*

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post, ja też stałam się bardziej towarzyska, stałam się też bardziej pewna siebie :)
    Ja już obserwuje.. mam nadzieję że mój blog ci się spodoba i też zaobserwujesz :)
    http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia z postanowieniami! ;) świetny post ;]

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje świetny blog :)
    Zapraszam do siebie :))
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie lepszy niż poprzedni :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super optymistyczny post, życzę jeszcze więcej sukcesów ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego nowego roku!! zapraszam do siebie. Jak sie spodoba zaobserwuj ja napewno sie odwdzięczę. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. super kapcie ;>

    klikniesz mi w 3 rzeczy z Choies? odwdzięczam się komentarzem i obserwacją, więcej tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/juz-na-samym-poczatku-chciaabym.html ♥ obs/obs? zacznij i daj znać u mnie, buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)