2014-10-06

Gdynia ;)

 Hey , wam!


 Z moim malarzem.
Galeria Klif  nie wypaliła.... Ponieważ w szkole zorganizowali wycieczkę szkolną do Eksperymentu , kina i galerii Riviera. Wycieczka naprawdę była udana. I naprawdę
warto było jechać.
Wycieczka odbyła się w sobotę ,  o 8.00.  Dla innych wcześnie , dla innych w sam raz.
Wstałam o 6 .30. Godzinkę poleżałam i zjadłam śniadanie resztę czasu ,,ogarniałam się ''
Potem poszłam do sklepu , wsiadłam do autobusu . Po godzinie byliśmy już w eksperymencie .
Było tam wiele różnych atrakcji m. in . Zjeżdżalnie , pełno ciekawych eksperymentów , a także zabawy .
Potem pojechaliśmy do Kina w Rivierze . Tam obejrzałam film ,, Miasto 44''
Napiszę o nim niedługo recenzję .W skrócie film był pełen emocji .  Trudno było się przy nim nie rozpłakać.
Ludzie wychodzili z sali ze łzami w oczach , wyraźnie film był dla nich za trudny. Ja o dziwo wytrwałam , ale ze łzami w oczach. Po filmie chodziliśmy po Galerii Riviera tam kupiłam książkę , i kosmetyki .
Potem na Klif gdzie zrobiliśmy sobie sesję z kumpelą,
Ps. Nie zapomnijcie o pytaniach do mnie . Już nagrywam , ale potrzebne są pytania :)
Macie zdjątka .


 Usta- Już mówię , był tester szminek . Wzięłam , wypróbowałam i oto moje usta ;)

 Na lawinach .... brrrr.
 Eksperyment;)

 W Eksperymencie było także hymm jakby to nazwać ,,wehikuł czasu'' Robiłeś zdjęcie , wpisywałaś ile masz lat i oto ja w wieku 27 , 42, 57 , 72 . Achh .... jestem załamana :D hhehheh




31 komentarzy:

  1. Obserwuję, teraz ty :)

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny miałaś dzień :)
    Też widziałam Miasto 44, ale mam nieco inną opinię na temat tego filmu...

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny miałaś dzień!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 72 lata masakra !:o ja niechce wiedziec co bedzie ze mna :p
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Great place :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zaczniesz obserwować mojego bloga - odwdzięczę się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obserwuję już dawno - sprawdź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze zaskoczyłaś mnie tymi zdjęciami:P śliczna z Ciebie dziewczyna :) obserwuję , pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. haha super post! :) dziekuje za odwiedzine na blogu :)
    Pytalas o wspolna obserwacje? Zgadzam sie :) Obserwuje i czekam na ciebie ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy ten "wehikuł czasu' :D
    Zapraszałaś do wspólnej obserwacji- ja już :) Teraz czekm na obiecany rewanż

    http://patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjjj, jak ja uwielbiałam wycieczki szkolne!! :) :)
    ten wehikuł czasu, to niezły czad hehehehe :P gdybym zobaczyła swoje zdjęcia, nie wiem czy padłabym ze śmiechu, czy rozpłakała się z goryczy :P
    Świetne foty, widać, że mega pozytywna z Ciebie dziewczyna :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. This is not a spam
    Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blogspot Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, zaproponowałaś obserwację, ja obserwuę już od dawna! :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;)
    Pytałaś o wzajemną obserwację, zacznij, a na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytałaś nas o obs. my już dawno Cie śledzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Kiedyś miałam taki program na którym mogłam zniemiać swój wygląd właśnie w przestrzeni lat :) Ciekawe doświadczenie! zapraszam na nowy do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwowałam tak jak chciałaś i czekam na obiecany rewanż. ;)

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks like you had a lot of fun. Cool pics. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna koszula<3
    obserwacje za obserwacje ?
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia! x

    Pytałaś o wzajemną obserwację, zacznij a ja się odwdzięczę ;)
    http://just-lakomicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. haha fajne zdjęcia! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zdjęcia, eksperyment z wehikułem czasu świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Eksperymencie ;) Te ostatnie zdjęcia są genialne

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne te zdjęcia! też chętnie zobaczyłabym jak bym wyglądała w przyszłości ;)
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już ;)
    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne zdjęcia, super ten wehikuł :) Obserwuję ♥


    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha świetne zdjęcia!
    a co do filmu to też mam w planach w końcu go zobaczyć.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze w koncu zobaczyc Miasto 44:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)