2014-09-25

Rolki ;) Laubr Sport Street Runner

Hey Kochani ! Co tam u was słychać?
Jak obiecałam dodaje recenzje moich rolek .

                                      
                     Moja opinia 

Ogólnie rolki oceniam na 5 . Ponieważ świetny kontakt ze sprzedającym , bardzo dobra jakość .
A także są takie jakie chciałam . Kupiłam je na agito.pl przesyłka doszła w ciągu 2 dni.Są wykonane Z Solidnego materiału . Rolki mają jak prawie we wszystkich rolkach klamrę , zaczep i hamulec.Wybrałam kolor taki jaki był na zdjęciu miętowy . Jednak kolor okazał się zielony ale to tylko moja wina , ponieważ przy zdjęciu kolor się rozjaśnił i wyszedł miętowy. Ale i tak mi się podoba.


                                               Zalety
  1. Mają solidny materiał .
  2. Ładny kolor .
  3. Bardzo dobrze się na nich jeździ 
  4. Kółka są wykonane z dobrego tworzywa Kauczuk pomieszany z...(nie pamietam)
  5. Są naprawdę świetne i nadają się idealnie na Wiosnę , lato i Jesień.
  6. Jestem z nich dumna <3
                           
                                       Wady
  1.  Rolki bardzo szybko się rozpędzają więc nie nadają się dla początkujących.
  2. Hamulec z tyłu rolek oceniam na 3+ ,ponieważ słabo hamuje.








Ps. Nagrywam filmik z pytaniami od was . Tylko potrzebne mi są pytania?! Heheh Pytajcie mnie o co chcecie :*:* / Całuje <3











9 komentarzy:

  1. bardzo chcę zobaczyć filmik, jakie jest twoje hobby, jak ci idzie w szkole? jak masz na drugie imię? (Filmik obiecywałaś już od dawana więc mam nadzieję że tym razem się szybko pojawi) i mam tez nadzieję że czytasz mojego bloga bo kiedyś mówiłaś że go obserwujesz więc mam nadzieję że go także czytasz tak jak ja twojego. A pamiętasz o tym konkursie który tez zapowiadałaś jakiś czas temu, że kto napisze najbardziej kreatywny komentarz to jego blog zostanie pokazany w filmiku? http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku hamulec jest zbędny bo go nie używam (hah, to jak hamujesz? :D -Mam swoje inne sposoby:).Uwielbiam jeździć na rolkach! To moje hobby :) Fajne rolki. Ja w przyszłym roku może pomyślę o zmianie rolek,ale puki co służą mi dość dobrze :)

    ♥A tu-Mój blog-Zapraszam-KLIK

    ♥A tu-Mój blog-Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja !
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już obserwuje kochana i bede zagladac czesciej bo świetny blog !:*
    Licze na uczciwy rewanż tak jak obiecałas:)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj dawno już nie jeździłam na rolkach;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mam ochotę wyjść na rolki ;))
    Pytałaś o obserwację, ja już ;) czekam na Ciebie ;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ja kocham rolki !
    może obserwacja ja ju obserwuję :)
    http://www.zakochanawlondynie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam rolek ; / Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja! Uwielbiam jeździć na rolkach :) Ja mam niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)