2014-09-23

Polska Biało Czerwoni !!!

Hey kochani dzisiejszy post będzie o naszych Zwycięskich Polakach.
Post będzie krótki ale wybaczcie mi nie miałam czasu na napisanie ani też pomysłu . Od dzisiaj obiecuję będę pisać regularnie.

Reporter ze strony Onet.

- Mecz z Brazylią to finał, jaki sobie wymarzyliśmy - mówił Stephane Antiga, trener reprezentacji Polski, zaraz po wygranym półfinale z Niemcami (3:1). Trudno było się nie zgodzić z jego słowami. Brazylia to przecież najbardziej utytułowana drużyna w XXI wieku. Canarinhos wygrali trzy kolejne tytuły mistrza świata. Dlatego w katowickim Spodku nadarzała się okazja, by przerwać tę znakomitą historię i nie pozwolić Brazylii na to, by została pierwszym zespołem w historii z czterema kolejnymi triumfami.


"22" powołana przez Raula Lozano na Ligę Światową 


























9 komentarzy:

  1. ja popłakałam się ze szczęścia jak wygraliśmy ostatniego seta! :) najlepsi!
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, że nie interesuję się siatkówką, to ten finał z chęcią obejrzałam:)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z nich dumna ! <3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super , pokazali klasę <3

    ja już zaobserwowałam teraz twoja kolej :)


    Serdecznie zapraszam ♡

    ♡ http://aaangelllaaa.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie interesuję się siatkówką ale fajnie że ty się interesujesz super post i zapraszam na mój nowy post !
    pozdrawiam
    laura i szira

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam twojego bloga regularnie co widac po komentowaniu! ;-) mam nadzieje ze ty mojego tez bo w koncu go obserwowalas ;-) thesandie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam żadnego meczu, bo akurat wtedy byłam na wakacjach, ale też cieszyłam się ze zdobycia mistrzostwa przez naszych siatkarzy. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki mecz było warto obejrzeć :) Super emocje! Chłopaki dali z siebie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)