2014-09-29

Monday ;)

Hej Kochani !!
Jak spędzaliście niedzielę ?
Mi , nawet szybko ona zleciała . Razem z rodzicami pojechaliśmy do Jantaru na zakupy.
Jednak zakupy , uważam  za nie udane . Ponieważ kupiłam tylko jedną bluzkę w housie .
Z powodu braku czasu. Jednak w niedzielę Jadę do Galerii Klif w gdańsku a tam na pewno uda mi się coś kupić. I zrobić mały haul zakupowy .
Jednak co do filmiku ujawni  się w następnym poście .
Jedna dziewczyna pytała się o poprzedni konkurs , który nie wypalił.
Przypomnę , że konkurs polegał na najciekawszy temat filmiku .
Jednak , pozmieniałam konkurs i będzie polegał na  ,, Najciekawsze pytania do mnie ''
Myślę , że nie skomplikowałam wam konkursu :*
Pytania można zadawać do Jutra 30 września 2014. Do roboty !
Nagroda - Pozdrowienia ode mnie i huga .
Już Kończę 7.00 muszę szykować się do szkoły.
Pa pa Kochani !
Macie ode mnie mordkę Hugo .


14 komentarzy:

  1. No w sumie jedna bluzka to nie tak zle ja potrafię chodzić po sklepach kilka godzin i nic nie kupic,zdjecie piękne:)
    Zapraszam lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję kochana :* Wpadaj do mnie częściej i komentuj ;) Ja będę do Ciebie wpadać!
    Zapraszam : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie! Piękny piesek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :) Urocze :)
    obserwujemy ?
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcie :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/ obserwacja wspólna? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajni piesek :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    fashion-outside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na haul, bo bardzo lubie takie posty <3


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodki Hugo :) Co to za rasa? :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)