2014-08-05

pomysły na filmik + Prośba o więcej odwiedzających !

 Siemano , wam  co tam porabiacie na wakacjach ?
Ja na razie  , gdy jest ładna pogoda płynę kajakami z rodziną . Jest wspaniale , relaksująco polecam ;)
Hugo ma zaledwie półtora miesiąca , a wspaniałym jest pływakiem :0
Niedługo jadę nad morze kto wie może na dwa dni :)
Jednak to nie jest związane z tematem postu.  Chciałabym na kręcić filmik mam parę pomysłów ale najpierw chciałabym się dowiedzieć czy te tematy nie będą nudne oto one :

  1. Filmik z hugiem i jego historia .
  2. Outfity czy jak tam :)
  3. haul zakupowy :)
  4. filmik z niką i jej historia .
  5. Wakacje co robie :)
Tylko tyle mam pomysłów macie jakieś pomysły piszcie na mój e-mail ; mela121@onet.pl
Lub w komentarzach !
Dzięki wam ten blog może zaistnieć a mamy dopiero 15 odwiedzających:(
Dla tego proszę subskrybujcie , odwiedzajcie , piszcie komentarze, polecajcie znajomym i co najważniejsze piszcie na mojego e-maila , gdy macie jakieś problemy z psem , nie wiecie co ubrać na jakąś okazje itd.
A obiecuje że odpisze !!
Moim planem  w tym tygodniu dobić 500 odzwiedzających . To jest możliwe dzięki wam więc róbcie to co na pisałam wyżej <3  Pozdrawiam was , wasza mela <3

Komentujcie ;)

7 komentarzy:

  1. ja bym obejrzała u cb jakiś tag np. jak niewiewsz co to to wpisz w youtuba . http://thesandie.blogspot.com/ mojemu blogwi tez warto dac szansę, czekam na filmik jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komentarz i polecę twoją strone znajomym :) Filmik dodam za dwa dni :*

      Usuń
  2. Może chcesz, abym Ci zrobiła design bloga? :D Pisz 49413143

    http://jerry-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie mam to wpisać? heh
      oczywiście że chcę:)

      Usuń
    2. Na gg :) Wyżej jest mój numer ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Napisz, a ja Ci zrobie ładny wygląd blog :D

      Usuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)