2014-08-29

Koniec wakacji ;\

Hey , wam.
Od razu zacznę przeprosić was ale filmiku nie będzie , ponieważ mój aparat ma jakość HD :)
I wgrywa się 400 min :( Ale zamiast filmiku dodaje zdjęcia :) Nie martwcie się postaram się dodać we wrześniu :)
Dzisiejsza myśl o kolejnym zimnym i bezsłonecznym dniu doprowadziła mnie do późnego wstania :)
Ale jednak o 9 wychodzę na dwór a tu słońce , ciepło 25 stopni achh ... Niech ta końcówka wakacji będzie ciepła i mile spędzona :) A u was też tak ciepło :)?









Myślę , że zdjęcia się podobają :* 

15 komentarzy:

  1. Fajne zdjątka, czekam na filmik :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek super! Obserwuję a ty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety czas do szkoły :(
    Świetne zdjęcia, piesek słodki *o*
    Pytałaś o wspólną obs, ja już :D
    Twoja kolej ;*
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś o obserwację ja już to zrobiłam teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek jest słodki ! :)
    Obserwuję :) http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również obserwuje : 0
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super post:)
    zapraszam do mnie:)
    olaniezgoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjecia sa super! Nie moge sie doczekać filmiku :) zapraszam do siebie. Byla bym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, czekamy na filmik ^^
    zaproponowałaś obserwację, ja juz obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ":*
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwacja za obserwację? zacznij xD

    Możesz zaobserwować mnie na samym dole :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak zdjecia super,u mnie pada deszcz:)

    Co powiesz na wspólna obserwację?Ja już i licze na rewanż:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia !!! Obserwuję i zapraszam do mnie http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)