2014-08-07

Dzień jak co dzień ;)

Siemano kochani , ja już po śniadaniu a wy ? Jak tam wakacje? Ja ogólniaście mam dzisiaj bardzo leniwy dzień ale trzeba coś robić żeby nie spać :) Chyba dzisiaj idę popływać nad jeziorem albo poopalam się jeszcze zobaczę. Mam nadzieję że nie będzie zbyt dużego upału ::)
Już dzisiaj o 15 pojawi się filmik więc zapraszam do oglądania :)
Jak zauważyliście mam ankietę na blogu wyraźcie tam swoje zdanie :)
Macie tu zdjęcia hugo i moje :) a i patki (sąsiadki :)
 Patki z Hugo :)
 Hugo je coś :)
 Ja w szczecinie :)
 Hugo :)


 Patrycja modelczka :)heh





 Myślę , że zdjęcia wam się podobają jak tak to piszcie w komentarzu :)
Subskrybujcie , komentujcie , polecajcie i czytajcie ! :* <3

Pozdrawiam was mocno  / mela <3



2 komentarze:

  1. Twój blog strasznie mi się podoba :)
    Wygląd jest genialny
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)