2014-08-20

;)

Cześć , wam  dzisiaj jest chyba najnudniejszy dzień w tym tygodniu.
U was też pogoda wygląda jak jesień brrrr......
Nie lubię takich ponurych dni.
A wy?
Nie długo moje urodzinki  ,  3 września nareszcie dobra myśl .. w ten dzień jak co roku zapraszam
moją rodzinę - chrzestnych i dziadków. Wyprawiam te urodziny razem z siostrą która ma 31 sierpnia.
W ten dzień mam idealny humor , ponieważ przyjadą goście specjalnie do mnie echh.... wspaniałe uczucie.
Mam też tradycje od paru lat . Zapraszam moich gości osobiście przez telefon , potem zamawiam wielkiego torta a na koniec , gdy goście przyjadą oglądam z kuzynką horror . W tym roku chciałabym dostać rolki <3

Się rozpisałam hehe ;D

A co do wakacji , możliwe jest to , że pojadę do szczecina na koncert Eska :
gdzie występują między innymi ;
Elaiza , Najlepszy przekaz w mieście , papa dance.

Jak , będę to wam pokażę zdjęcia :)

Chciałabym , zrobić taki tag z pytaniami od was na temat mnie.
Odpowiedzi odpowiem wam w filmiku .

Papa \  mela :*
A tu macie ode mnie wakacyjny gif.

1 komentarz:

  1. Wow jaki śliczny gif :) sama go zrobiłaś?
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)