2014-08-22

Back to school [_I_]

Hey , kochani pojawiły się zdjęcia w zamian są komentarze, obserwacje i pozytywna motywacja :)
Dziękuje wam za to ... :*

A co do naszego ,,Back to school``
za 9 dni dni szkoła , wczesne wstawanie i 8 - godzinne lekcje :(
Ale nie martwcie szkoła to nie tylko pełno negatywnych emocji.
To też dużo śmiechu na szkolnych korytarzach , wycieczkach czy nawet lekcjach.
Spotkanie po dwóch miesiącach przyjaciół , kumpli itd.
I można by zalety mówić godzinami.
Pamiętajcie szkołą nie jest taka zła jak myślicie.


Ja idę do 6 klasy i postanawiam w tym roku

  1. Mieć czerwony pasek na świadectwie.
  2. Lepiej się zachowywać.
  3. Być bardziej stanowcza.
  4. Milsza dla ludzi.
  5. Poważniejsza :)
A wy piszcie do której klasy idziecie i co postanawiacie :) Czekam  :)))

Macie tu mój szkolny haul :)
 Karteczka z moim blogiem :)
 Markery z Profice.
 Piórnik - prosty , klasyczny cena 22 zł.
 Podstawowe rzeczy.

 Plecak , który chyba był moim zdaniem najwygodniejszy.
A tu Hugo i jego zabójczy uśmiech :D

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    Świetny piesek! :D
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki piesek ;) Jak dla mnie to mogłabyś zmienić czcionkę na 'spokojniejszą', żeby blog był bardziej przejrzysty, ale to tylko moja mała rada :D

    http://lubie-frytki.blogspot.com/ <<<- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wytrwałosci w postanowieniach :)

    Zapraszam na nowy post : http://mikijiu.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny piesek, cóż ja szkołę mam dawno za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny psiak, ja już o szkołę się martwić nie muszę :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu:)
    http://lexaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki piesio *,*
    ja idę teraz do 1 gimnazjum :))
    i postanowiłam sobie, że będę bardziej aktywna fizycznie, czyli częściej będę jeździć na rolkach czy rowerze i będę bardziej zorganizowana. :)
    obserwuje :)
    pozdrawiam ♥
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję,że uda Ci się mieć czerwony pasek!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA !

    maiifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Za pasek trzymam kciuki, a pies mnie rozboił! :D Też idę do 6 klasy i przeraża mnie test o.o Mam dość... standardowe postanowienia :D Więcej się ruszać, lepiej uczyć, pisać staranniej... Podejrzewam, że bd wypełniać je przez jakiś...mmm...tydzień? :D Zapraszam do mnie : http://ilusimi.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)