2014-07-18

TU MELA! ;)

                                                                Siemano moi drodzy!
Zapewne nie wiecie jak się nazywam (nie mela to nie moje imie) . Otóż nazywam się Amelia lecz
Bardzo rzadko do mnie tak mówią. Więc mówcie na mnie Mela :* Założyłam tego bloga bo chce się z wami podzielić moimi inspiracjami . Fotografia , zwierzęta ogólnie psy i robienie coś z niczego to są moje pasje .
                                                         Pare faktów o mnie :*
Lubię :

  1. Trochę ludzi :) (hah)
  2. Pływać 
  3. Selfie :)
  4. Moją wieś . (bez komentarza ... hheh)
  5. Leżeć :)
  6. Spacery z psami.
  7. Zimne lody ^^
 Nie Lubię :

  1. Być w centrum uwagi :)
  2. fałszywych , dwulicowych pragnących zniszczyć itd. Ludzi.
  3. Melona
  4. sprzątać w pokoju (ale musze )
  5. Gdy ktoś plotkuje .
  6. Szkoły 
  7. Nie których uczniów         
   Kocham : 

  1. Sabę <3
  2. Mikiego <3
  3. Nikę <3
  4. Szakrę <3
  5. Hugo <3
  6. Zwierzęta <3
  7. Blogować , robić filmiki <3
  8. Fotografować <3
  9. Rodzinę <3
  10. Optymistów 
Haha zdjęcie z kwaśną miną :D
Chyba z Marca :)
Ps. Następnym razem będą z teraz i normalniejsze :D :*

1 komentarz:

  1. Hejjj. Tala mala przyjacielska rada -> nie pisz złych rzeczy o nauczycielach, bo jak przypadkiem wpadną na tw bloga to moze byc nie ciekawie xDDD
    Zapraszam do nas:
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)